23 Eylül 2010 Perşembe

Left 4 Dead 2 %100 Multiplayer Oynamak Garena

Bu yöntem sayesinde NON-STEAM olarak Left 4 Dead 2 yi oynayabileceksiniz bizzzat denedim ve oynuyorum gerçekten çok eğlenceli

İlk olarak oyunu silip baştan kuruyoruz crack yapıyoruz ve başka hiç bir şey kurmuyoruz.

--------------->LİNKLER YENİLENMİŞTİR VE ÇALIŞMAKTADIR<-----------------------
1)İndirilecekler
(542 mb)
Herhangi bir versiyondan 2.0.2.7

2)(16 mb) 2.0.2.7-.2.0.3.8


3)Standalone Patch



Bu güncellemeleri sırayla indiriyoruz.Verdiğim sırayla kuruyoruz.Not
Sırayla kurmazsanız çalışmaz.

Kurduktan sonra oyunumuz oynanabilir hale gelecek.Oyunu oynamamız için gereken GARENA adlı programı kuruyoruz.

http://link.tl/dRRh

Ardından garenaya kayıt oluyoruz.Programı çalışıtırıyoruz games kısmından left 4 dead 2 seçiyoruz.İstediğimiz bir serveri seçiyoruz.Start Game basıyoruz bize oyunun yerini sorucak gösteriyoruz ve oyun açılıyorr.Menüye gelince aşağıda steam group serverse tıklıyoruz bir server seçip oyuna dalıyoruz bu kadar sorun olursa yorum yazabilirsiniz yardımcı oluruz.

25 yorum:

  1. bunları yapınca gerçekten çalışıyormu çalışmıyorsa indirmeyeceğim

    YanıtlaSil
  2. evet çalışıyor ben oynuyorum sorun olmaz bir çok kişi oynuyor zaten sorun olursa buraya yazın

    YanıtlaSil
  3. evet bende oynuyorum mp olarak hatta berk ile oynuyoz.serverlar var bulamaman imkansız.oyunda cok zevkli ayrıca

    YanıtlaSil
  4. 3 ile 4 ayni link 5 te silinmiş

    YanıtlaSil
  5. Linkler yenilenmiştir ve çalışmaktadır

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler bu çalıştı

    YanıtlaSil
  7. öncelikle yardımlar için çook teşekkürler, garena ile giriyorum oyuna ancak steam group serverse tıkladığımda herhangibir server bulamıyor.. yukarıdakileri harfiyen uyguladım.. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Yha Bi Yardimci Olrsanz Sevinirim Calisiomu Gercekten Bayadir Aradim Bulamadim Burda Gordum Umarim Gercekten Calsiiodr Bi ARa Yaptim pc format Yedi Sonra Bida YApamadim Nasi YAptimida Unuttum :(((

    YanıtlaSil
  9. ben rusca bi versiyon indirdim icinde pacthler wra hepsini kuruorm ondn sonra garenayi aciorm giriorm ama server fln hic bise cikmio bulamiorm gorunmuo bisey :S bi yardımcı oln ltfn yha :(

    YanıtlaSil
  10. Windows 7 de çalışıyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışır benimkisi orjinal değil ve ben windows 7 den oynuyorum.

      Sil
    2. bende windows 7 den oynuyom sen cd mi aldın ben cd aldım

      Sil
  11. Bu arada benim oyun orjinal değil ...

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar ben arkadaşımın verdiği dvdden kurdum partlar vardı 10 tane her part aynıydı bende partlardan bitanesini kurdum yani pcye kurulu değil ama dosyadan giriliyor yani bu şey benim oyun içinde çalışırmı?
    Cevabını bekliyorum Lütfen

    YanıtlaSil
  13. ve bu yolun daha kısası varsa paylaşabilirmisin admin.

    YanıtlaSil
  14. ya lütfen size yalvarırım beni msn ekleyip şu patchleri atın bana ya msn=n.kemal_48@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. lütfen sadece şu oyunu mp oynamak istiyorum başka sitelerde mp için ekran kartı al dediler atı readon hd 5450 ekran kartı aldım ama mp hala olmadı siz bari n.kemal_48@hotmail.com ekleyip bana yardımcı oln

    YanıtlaSil
  16. nevzat gmail adresimi ekle falloutnewvegass@gmail.com

    bizimde bir grubumuz var birlikte oynuyoruz hep. aramıza katılmak istersen az kişiyiz.

    YanıtlaSil
  17. ben cd ile kurdum crack dosyası yok nasıl kurabilirim yine aynınsını indirip yapsam olurmu boşuna vakit kaybetmek istemiomda

    YanıtlaSil